czwartek, 31 marca 2016

Chuckit Ultra Squeaker Ball


Dzisiejszy test trochę w innej formie, mianowicie mam dla Was filmik. 
Ale. Bez krótkiego komentarza się nie obejdzie.
Niestety miałam trochę problemów z publikacją i niechcący wyciszyłam cały dźwięk video - w momencie kąpania piłki, przed i po, ona piszczy, nie słychać tego.
Według producenta Chuckit po zamoczeniu, aż do całkowitego odparowania wody, ma nie piszczeć. Cóż u nas i po kąpieli w morzu i po wodnym teście, od razu po wyjęciu piszczałka działa bez zarzutów - nie wiem, mamy jakiś specjalny egzemplarz czy co ?

Czytałam też również wiele Waszych opinii, że piłka szybko milknie - dwa tygodnie intensywnej zabawy (nie tylko Serek ją użytkował, większy pies również), moczenia, panierowania piaskiem oraz ziemią i wszystko działa bez zarzutów stąd ocena taka a nie inna.
Uwierzcie, że naprawdę była poddana ciężkim testom, wiecie chyba, że bohater tego bloga nie jest statystycznym przedstawicielem swojej rasy !

Osobiście mogę polecić bo nawet, jeżeli piszczałka padnie to nadal Chuckit Ultra Squeaker (choć już nie skłiczy) jest bardzo fajną piłką, w dość dobrej cenie.

Początkowo nie zamierzałam go kupować (bo Syriusz i piszczałka to zdecydowanie niedobre połączenie) ale fakt, że w Polsce (chyba; przekopałam już trochę sklepów) nie można dostać pojedynczo Chuckit Ultra Ball , w rozmiarze S, skłonił mnie to zakupu i nie żałuję.

Syriuszową zabawę Chuckit'em możecie zobaczyć w filmiku znad morza a jeżeli macie chęć sami go przetestować do znajdziecie ową piłkę między innymi w Toys4Dogs - sklepie, do którego naprawdę warto zajrzeć, bo nie dość, że mają baaaardzo dużo świetnych zabawek (portfel płacze) to ostatnio zaczęli również wprowadzać smakołyki (czyli "najpotrzebniejsze" rzeczy można nabyć za jednym zamachem, tego mi w tym sklepie brakowało).






16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z filmikiem!
    Chyba zdecyduję się na zamówienie tej piłki, bo brzmi super, a cena nie jest najgorsza (kocham te niskie ceny rzeczy dla mikropsiaków <3)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się takiej pancernej piszczałki:D Film super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sczerze dla małych psów to s'ki 19 zł oplacalne, ale za 34 zł dla mojego byczka to średnio. :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Toys4Dogs s-ki są za 17 zł, m-ki za 23 zł a l-ki za 32 zł :)
      Zresztą cena wzrasta wraz z rozmiarem i tak jest przy każdej zabawce.

      Usuń
  4. Piłka jest SUUUUUUUUUUUUUUPER, coś o tym wiemy.
    Cody przeżył, przebawił duużo piłek i ta mu się najbardziej spodobała, Świetna recenzja!
    Pozdrawiamy
    Oliwia&Turboszczur

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja!! :D Mam zwykłe ultra balle z chuckita, bardzo fajnie się sprawują, myślę, że jak będzie okazja to zamówię tą wersję z piszczałką, oby tylko przeżyła :D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina & Figa & Kiwi

    www.fruityteam.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadamy i jesteśmy zadowoleni. Pomimo kontatku ze śliną, wodą czy błotem zawsze piszczy! Super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, że u Was działa, nam padła na pierwszym spacerze... Trochę żal, ale piłka sama w sobie świetna.
    Podziwiam, że dajecie z Syriuszem radę bawić się w piłkę nożną, Miczelski zawsze mi podbiegnie jak próbuję kopnąć piłę i dostaje w twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. My właśnie szukamy fajnych zabawek do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik bardzo fajny, sama przy najbliższym zamówieniu będę polować na tą piłkę. Chyba. Pojawiły się właśnie wątpliwości co do piszczałki, a to chyba jedyna rzecz zaraz po wytrzymałości na którą od razu zwróciłam uwagę.
    Pozdrawiamy, Biscuit Life | Zapraszamy na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny filmik!
    Chyba nas zachęciłaś :D Tylko nie wiem, jak miałby się Czakitek w kontakcie z "troszeczkę" większym psem, ale co szkodzi sprawdzić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęciłaś mnie do zakupu tej piłki ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Tobie, mamy kolejną zabawkę na liście zakupów, my dziękujemy, ale portfel już nie :D. Pozdrawiamy,
    Swiatoczamibuldoga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł na recenzje, taki oryginalny ! My właśnie kompletujemy, paczkę na urodziny, dość ciekawa wydaje się piłka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na recenzję! :)
    A piłka faktycznie wydaje się być ekstra! Chociaż Terror kocha wszystkie piłki miłością jednakową :D Tak samo uwielbiana jest zwykła piłka "jeżyk" kupiona dwa lata temu za 5zł i tak samo piłka, która kosztuje 40zł :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post oraz filmik ! niestety moja Sonia tą piłką by się nie zainteresowała,a szkoda bo jest na prawdę superowa ! :)

    OdpowiedzUsuń