środa, 11 października 2017

Fotoobraz Saal Digital

Na pewno każdy z Was ma w domu trochę albumów z powywoływanymi zdjęciami z dawnych lat. Obecnie żyjemy w erze dysków zewnętrznych, kart SD, chmur i nie da się ukryć, że w dużej mierze odeszło się już od przechowywania zdjęć w formie papierowej - chociaż nie mówię, że ta praktyka została zapomniana.
Mimo wszystko zauważyłam ostatnio powrót wywołanych zdjęć, w różnych formach, do łask.
Fotokalendarze, fotoksiążki czy właśnie... fotoobrazy.


Dzięki uprzejmości firmy Saal Digital Polska otrzymałam kod i miałam (mam) przyjemność przetestować (właściwie ciągle testuje, przecież wisi na ścianie) obraz ze zdjęcia ich firmy.

Aby stworzyć dowolny foto-produkt trzeba na początek ściągnąć aplikację od Saal Digital (dostępna na Windowsa jak i iOS). Program jest bardzo przejrzysty w obsłudze, wszystko dobrze poopisywane, przy projektowaniu wyświetlają się informacje na temat jakości obrazu ze zdjęcia, które zostało wgrane. Dodatkowo można przeprowadzić małe, obróbkowe szlify.





Fotoobraz jest dostępny na płycie PVC, pleksi czy paru innych bazach, ja zdecydowałam się na "klasyczny" obraz na płótnie o wymiarach 40x60. Dzięki aplikacji szybko zrobiłam projekt, który został przesłany na serwer.
Pojawił się mały problem z płatnością, nie mogłam zapłacić przy użyciu karty debetowej, chociaż płaciłam ją już na wielu, polskich i zagranicznych stronach.
Próbowałam zapłacić dwa razy ale gdy dokonywałam płatności to nie wysyłało producentowi projektu, na szczęście firma bardzo sprawnie odpowiadała na maile, cofnęła płatności i w końcu udało się sfinalizować transakcję przy użyciu płatności PayPalem.





Na obraz czekałam równo tydzień (należy pamiętać, że został on wykonany i wysłany z Niemiec) więc jest to dość krótki czas oczekiwania.

Odkąd go zamówiłam, miałam już wizję gdzie będzie zawieszony i wprost nie mogłam się go doczekać. Kiedy w końcu dostałam go w swoje łapki - nie zawiodłam się.
Jakość druku jest bardzo dobra (jakość zdjęcia nie jest powalająca ale bardzo je lubię), kolory i ostrość takie jak w Lightroomie, nie ma się do czego przyczepić.
Obraz wygląda naprawdę bardzo dobrze, jest cudowny.
Pisząc właśnie na niego spoglądam i nadal się zachwycam.


Jeżeli zastanawiacie się nad takim obrazem drukowanym na płótnie - serdecznie Wam polecam.
Czy to sobie czy na prezent - rzecz niesamowita.
To mój pierwszy fotoobraz (bo rzeczy z własnymi zdjęciami już mam trochę) i myślę, że nie ostatni.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na prezent. Sama na pewno ucieszyłabym się z takiego fotoobrazu na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Na pewno będzie to fajny prezent, ale też pamiątka, która zostanie z nami na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoobrazy to wspaniały prezent. Super się prezentują.
    Kontakt do foto4u https://www.foto4u.pl/kontakt. Polecam

    OdpowiedzUsuń