piątek, 15 kwietnia 2016

Wiosenne porządki

Ostatnio robiłam przegląd naszych pudełek i znalazłam rzeczy, które nigdy nie były używane albo takie, które zostały wrzucone na samo dno pudła po jednym użyciu. 
Może ktoś znajdzie coś dla siebie.
Zainteresowanych proszę o komentarz/kontakt na PW.



 KONG Goodie Bone Puppy S, stan idealny - 12 zł


 Obroża DogON, nowa, nieużywana 25 cm - 40 cm, szerokość 2 cm - 29 zł


Obroża DogStyle, używana, stan idealny, półzacisk, na małego psa - 12 zł


 Szarpak COMFY, nieużywany - 9 zł


 Amortyzator SZarpaki FUtrzaki, nowy, nieużywany - 12 zł


Szarpak z piłką SZarpaki Futrzaki, stan idealny - 23 zł


Szelki Comfy Dotty, rozmiar 2, nowe, nieużywane - 18 zł


Szelki step - in Trixie, stan idealny - 8 zł


 Zgrzebło gumowe, nowe - 8 zł


Sweterek Grande Finale, długość 27cm, stan idealny - 16 zł




15 komentarzy:

  1. Byłabym zainteresowana obrożami i sweterkiem. Jaki jest obwód półzacisku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To biorę te rzeczy. Wieczorem napisze pw bo mnie w domu dzisiaj nie będzie :P

      Usuń
  2. Sam amortyzator czy to smycz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam identyczną obrożę z DS, tylko zamówiłam za wąską :P Nie odkupowałaś jej używanej? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wymiary maja szelki? Były dobre na twojego yorka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te znaleziska, zwłaszcza obroże, ale niestety dosyć małe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie fajne rzeczy, ale na ans za małe :D

    Pozdrawiam
    http://psiasfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń