sobota, 9 maja 2015

Psie rzeczy czyi szafa Syriusza

 Wiele osób poruszało już ten temat, prosiło, dlatego postanowiłam dzisiaj skatalogować rzeczy Syriusza a przynajmniej ich większość ponieważ wiele zabawek i akcesoriów wala się po domu i niektórych jak na przykład ukochanego szczura z IKEI nie znalazłam.
Ostatnio też ubyło nam parę zabawek: oddałam ażurka dla Kai bo zdecydowałam się na kupno XS i min. piłki planetki ale to kiedy indziej.
Jak widać Syriusz osobiście zrobił dla Was przegląd.





Obroży nie mamy wiele, bo tak naprawdę pod kudłami Syriusza nic prawie nie widać !
Od góry: obróżka moro, obroża z Gadżeciaki.pl, obroża od smyczy, obroża McLeather, obroża by me, koralikowa ozdobna obroża, 2x obroża z bandamką z zoologicznego.



 Nasze koziołeczki <3
Wszystkie są handmade: drewniane wyszły spod ręki mojego dziadka, filcowe zrobiłam ja.


Akcesoria spacerowe czyli dwie apaszki od Kudłatego Art'u i gumowy kaganiec z Trixie.



Smycze od góry: Comfy, taśmowa tęczowa przepinana, od kompletu moro obroży, linka treningowa mojej roboty oraz taśmowa Flexi. 


 Od prawej szelki taśmowe guard z DogStyle, szelki ala norweskie by me, szelki siateczkowe z zooplusa, zwykłe step-in oraz step-in z Comfy.


"Komplecik do biegania", który jest kompletem od wczoraj: szelki XS-X Trixie Premium oraz smycz z amortyzatorem Champion 2,5m <3




Nie jestem zwolenniczką ubranych "pieseczków" ale na zimę i mrozy coś mieć trzeba dlatego mamy kombinezon oraz derekę z JYSKA i buty CAMON - Karusek.pl


Ostatnio pozbyliśmy się trochę zabawek ale coś nam zostało :)
Od góry: sznur Comfy, szarpak z Flece Tug Toys for Dogs, szarpak Dingo, pomarańczowe frisbee z Trixie, frisbee Hero Pup 120, mop oraz dwie kolczate piłeczki z zoologicznego.


Kongowe rzeczy czyli Kong Wubba Balistic Friends, piłeczki Kong Squeez (mamy 3, jedna w ogrodowych krzakach), kość Squeez ON/OFF, Kong Dental Stick, Kong Classic, i Kong Goddie Bone Puppy.



 Ostatnio posprzedawałam dużo zabawek z Comfy, bo były na Syriusza po prostu za duże,
Został nam ukochant comfiakowy szop, Apple Snacky, Comfy Jack, i Rugby Detnal Mint.
Załapała się też przywieszka do obroży, Comfy Danny.


  
Bóbr z Karlie, krowo coś z Muzo, pluszak z Bowl&Bone, szarpak od Waltera i pierwowzór koziołka.


Chuckit Max Glow, JW Crackle Ball, kość z TOYZ, zielona kula smakula Trixie, czerwony hantel z CAZO, kurak z Trixie a firma reszty rzeczy nie znana xd


Doszliśmy do kosmetyków: Beaphar spray na zęby, odżywka w sprayu TropiClean (coś genialnego, niesamowity zapach peach kava i świetne działanie przeciw kłakom), szampony z Gottlieb i Champion oraz odżywka w sprayu Champion.
Dalej kropelki do uszu Champion i do oczu Trixie oraz zwykły grzebień.
Powyżej szczotka i pasta enzymatyczna (też świetna) ORYZOME.
Poniżej gumowe zgrzebło i fantastyczne szampony z Botaniqua.
Wybielają psa i pachną prze, prze pięknie !


Takie rzeczy, które trzymam w pudle "inne" czyli na przykład: podróżna miska, bidon, zabawka edukacyjna Karlie, suchy szampon z OverZoo czy woreczki na kupy.


Pasta z TubiDog i lizawka PlanetPet to rzeczy, które są na "stałe".
No i piękna koto-jedzeniowo-kosmiczna saszetka <3



Teraz smakołyki, które są na stałe to znaczy mam je zawsze i kupuję kiedy się kończą.
Dropsy Trixie, filety Rocco, jedne z najukochańszy smakołyków - Olivier's, potem Fruttis'y, Comfy Liofilizowane Appetit i kosteczki z 8in1 (jedyne prasowane rzeczy, które Syriusz rusza) 


Teraz takie, które zobaczyłam i kupiłam do wypróbowania.


Te również są kupione bo "coś nowego" ale filety 8in1 no i pasty TubiDog to jednak częsty zakup.


Teraz rzeczy jedzeniowe: inne.



Syriuszowa karma oraz książeczka zdrowia i paszport !


Stanowisko z miską i talerzykiem, legowisko i buda z Comfy i syriuszowe koce to rzeczy, których nie dało się sfotografować na podłodze więc macie je w środowisku naturalnym :P



No i to by było na tyle. Jak mówiłam parę rzeczy nie znalazłam ale i tak nasza kolekcja nie jest zbyt duża. Jak to mówi mój pan od techniki "ważne jest, że "mi" starcza", więc nam starczy.
Ciągle czegoś ubywa, czegoś przybywa.
Teraz mianowicie czekamy na planetkę i rzeczy z jw i...
To, jak mówiłam w swoim czasie.



Mam nadzieję, że ciekawość zaspokojona !
Tato zobaczył, że wczoraj przyszedł z jedzeniem amortyzator i mówi "Ty to jednak coś masz..." a na mu na to, że my niektórym do pięt nie dorastamy ! :P

Pozdrawiamy !
n&s



28 komentarzy:

  1. Świetny post, ja mam raptem jedną obrożę, dwie smycze (+ linka treningowa, więc tak jakby trzy), "trochę" zabawek, jeden koziołek, saszetki na smakołyki, multum smakołyków (właścicielka bardzo wybrednego psa pozdrawia), frisbee i jeszcze parę rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo rzeczy :o Świetny post :)
    wdphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest dużo?! :D Nie mam nawet 1/3 dla Terrora co Ty :)
    Ile czasu zbierałaś te wszystkie cudeńka?! :D
    Pozdrowienia! K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że macie więcej rzeczy, ale ważne że wam starcza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ! Macie dość soro rzeczy :)
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ile rzeczy *.* Też mam zamiar zrobić post o akcesoriach, no, ale przy Waszych to my się schować możemy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zszokowana ilością smaków XD
    U nas smaczki kupowane są w ilości paczka/miesiąc lub przy okazji zakupu karmy. W większych ilościach kupuje naturalne gryzaki, do memłania po treningu (e-pies, polecam!). Poza tym przy sztuczkach/obi/na spacerach skarmiam dzienną porcję żarcia, do zabawek czy konga też leci żarcie. Gotowane mięsko/jajko lub surowa marchewka to szczyt moich możliwości XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam te kosteczko z O'Coins i uwazam ze sa swietne moze dlatefo ze to jedyna rzecz za ktora Mika chodzi podczas treningu Agility.
    Pozdrawiamy z&n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj mialo byc z&m.
      A tak wg sorki ze anonim ale zapomnialam hasla do kpnta google ;D
      Pozderki Zuza&Mika

      Usuń
  9. Jak zrobiłaś te koziołki z filcu? Jakoś ciągle nie mogę tego ogarnąć :p ;/. Sry, że anonim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile rzeczy O.O Wszystkie są na prawdę super :)
    Muszę zrobić koziołka z filcu, bo nie idzie Nam "trzymaj" i może on coś pomorze :/
    Ogólnie post bardzo fajnie napisany i miło się czyta. Fajnie, że wszystkiemu zrobiłaś zdjęcie. Jestem tu pierwszy raz i z chęcią zostaję na dłużej- czekam na następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam takie pytani nie na temat ;)
    Kto ci robił logo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiliście smycz z amortyzatorem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dużo mniej rzeczy, a dwa psy, ale Mocca to jeszcze szczeniak i dopiero zaczynamy zakupowe szaleeeństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ile ekstra rzeczy! :-D Alfika ulubiona zabawka to też szczurek z ikei :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest mało? To jest ogrom! Chociaż jakbym zaczęła wyjmować Loli rzeczy to, by pewnie też trochę tego było....

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju jak dużo nawet ja tego tyle nie mam! I to ma być mało?
    Proszę wpadnij, komentuj,zaobserwuj ja też będę wpadać :D
    jaimoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do LBA!
      Więcej u mnie
      jaimoej.blogspot.com

      Usuń
  19. Niezła kolekcja ! :P
    Serdecznie zapraszam : http://psiabizuteria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog - obserwuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zapraszam również do nas :)
    http://arbuziiia.wix.com/przezzyciena4lapach

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo rzeczy!Uwielbiam takie posty:)
    Zapraszamy do nas! http://maltanczykmisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To mało rzeczy?! Masz tego naprawdę dużo! Ale nie zauważyłam klikera :P
    http://szczekajace---szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń