czwartek, 16 kwietnia 2015

Recenzja obrozy - Gadzeciaki.pl


28 marca przyszło do nas cudo, które widzicie na powyższym zdjęciu.
Faktem jest, że jego historia zaczyna się prawie półtora miesiąca wcześniej, ponieważ zmieniałam co chwilę kolory, wzory i inne takie duperele i tutaj wielkie ale to WIELKIE ukłony ku firmie, która wykonała naszą obrożę czyli Gadżeciaki.pl za ich cierpliwość.

Gadżeciaki.pl to firma, którą poznałam przez Facebook'a, mają również sklep internetowy (klik) ale w remoncie, co ani trochę nie utrudnia kontaktu, ba korzystałam już z paru handmade'owych firm i chyba z tą jest najlepszy kontakt. Potrafili odpisywać nawet parę razy dziennie.
Wspominałam nie raz, i będę jeszcze wiele razy o tym mówić ale naprawdę wielki plus za stosunek do klienta i cierpliwość zwłaszcza do takich osób jak ja, czyli zmieniających zdanie na temat obroży codziennie. Z tego co wywnioskowałam zawsze pisałam z jakąś panią, chyba to były dwie panie, które na moje pomysły projektowały mi taśmy z nadrukami, wysyłały wzorniki tkanin, kolorów, parę razy haftowały wzory, drukowały dwa razy taśmę ponieważ pierwszy wzór trochę się zlał.
Hmmm, może to też dołączę do tej kategorii: cena.
Obroża z nadrukowaną taśmą i taśmą bazową o łącznej długości około 30cm i łącznej szerokości 17mm kosztowała mnie 25zł + 5zł za softshellowe podszycie (tutaj również miałam mnóstwo wątpliwości: czy nie pogrubi, usztywni, czy nie będzie się pocił i obcierał ale panie mi wszystko wytłumaczyły) i 7 zł za wysyłkę zapłaciłam łącznie 37zł i według mnie jest to BARDZO dobra cena jak na tak dobrze wykonany produkt.


Jeszcze raz techniczne sprawy, obroża składa się z trzech warstw: 

- biała tasiemka z nadrukiem o szerokości 10mm
- niebieska taśma bazowa o szerokości 15mm
- niebieski/turkusowy softshell (łączna szerokość obroży 17mm)
Obroża ma łączną długość 30cm, metalowe okucia i plastikowe profilowane klamry, które nie rozpinają się nawet przy szarpnięciach i są bardzo porządne.
To samo można powiedzieć o szwach, wszystko idealne pozszywane, nitki dobrane kolorystycznie.
Nic się nie strzępi ani nie rozwala.
Jak już mówiłam taka obroża kosztuje 25zł a podszycie dodatkowe 5zł, i razem z wysyłką płaciłam na konto firmy 37zł.
Na obrożę czekałam 5 dni, potem została wysłana w czwartek i w poniedziałek była u mnie czyli łącznie 7 dni.
Mówiłam już, że firma projektowała moje pomysły, wysyłała projekty i sugerowała mi poprawki i ogólnie pomagała w wyborze.





Syriusz nosi tą obrożę na co dzień, nie zdejmujemy jej.
Wiadomo, spacery, byliśmy teraz nad morzem i choć mój pies nie jest typowym brudasem, który leci w błotko czy do wody to ze względu na kolorystykę plamy i pobrudzenia były NIEUNIKNIONE jak chyba przy każdym psie.
Obrożę można prać w pralce w 30 stopniach, ale ja uprałam ją ręcznie, w ciepłej wodzie oraz płynem do kolorowych ubrań i byłam bardzo zaskoczona bowiem za pierwszym pociągnięciem zmywaczka zszedł cały brud z softshel'u, z taśm również.
Osuszyłam i zostawiłam obrożę do całkowitego wyschnięcia na półtorej godziny i nasza gadżeciakowa obróżka była jak nówka !









Na początku myślałam, że przez syriuszowe kudły obroża będzie zakryta, nie będzie widać ani nadruku ani w ogóle obroży ale wyszło tak, że widać wszystko.

Obróżka nie obciera ani się nie poci, i nie jest za szeroka jak początkowo myślałam i chyba chodzi się w niej lepiej Syriuszowi niż w 10mm.




Kiedy Gadżeciaki.pl wstawili i wysłali mi zdjęcie obroży byłam wniebowzięta.

Wyszło 100 razy lepiej niż to sobie wyobrażałam, zaufanie i powierzenie wykonania tego spersonalizowanego akcesoria tej firmie było strzałem w dziesiątkę.
Serdecznie polecam każdemu Gadżeciaki i akcesoria przez nich wykonane !
A Wy macie jakieś rzeczy z tej firmy ?
Jakieś ulubione handmade'owe firmy ?


16 komentarzy:

  1. Ja na przykład bardzo lubię firmę handmadową - Craft4Ozzy. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna taka obroża. :o Aż zaczęłam się zastanawiać czy mojemu nie kupić... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mam kolejny prezent na urodziny mojej Miki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obroża , a recenzja świetna !
    Pozdrawiamy :) swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna obroża! :D My mamy Furkidzówkę i też jesteśmy zadowoleni :)

    Zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudeńko! <3 No wiesz co... a chciałam trochę kasy oszczędzić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też muszę kupić taką obrożę :) Czcionka jest ok, bloga bardzo fajnie się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Świetna obróżka ;) Może kiedyś też kupię swojemu psiakowi ;) Julia i Fafik Pozdrawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w trakcie zamawiania od Gadżeciaków szelek i smyczy, ale póki co stanęło na ustaleniu z mojej strony szczegółów i cisza z ich strony, od 3 dni nikt nie odpisuje... Nie lubię takiego stosunku do klienta. Po wszystkich dobrych opiniach, myślałam, że pójdzie trochę szybciej, tym bardziej, że Terrorkowa smycz jest już w stanie skrajnego rozpadu. Ale póki co, nie skreślam ich, bo liczę na efekty i wykonanie kawałka dobrej roboty :-) I mam nadzieję, że za jakiś czas i ja będę mogła pochwalić ich na swoim blogu za wykonanie dobrze uszytej smyczy i szelek :)
    Pozdrowienia!
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna obroża, chyba się na taką skuszę ;d
    Pozdrawiamy W&K
    http://kuba-moj-najlepszy-przyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. superowa jest ta obroża ! :) Ja na chwilę obecną posiadam obroże tylko z furkidz

    zapraszam
    http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obroża - git majonez! Ale ja jestem za szelkami. :P
    Zapraszam:
    http://ztorebkowcadosportowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też uważam, że to obroża 'Git majonez' - tyle że jak dla mnie cena troszkę wysoka, ale usprawiedliwia ją to, że produkt robiony specjalnie na zamówienie a nie masowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie jak ty robisz te linki ze przenosi do tego posta?

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo. My akurat gustujemy w odblaskach ze względu na bezpieczeństwo ;) Ale ta obróżka i tak widoczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń