niedziela, 15 marca 2015

Niedziela, skupianie i trzymanie!


Dzisiejszy dzień spędziliśmy bardzo fajnie, w sumie planowałam iść dzisiaj do lasu, porobić fajne zdjątka czy coś ale nie udało więc, na początku byliśmy na miejscowej "plaży" gdzie przed Syriuszem, który chciał tylko powąchać, uciekało dziecko, i nie jest to śmieszne ponieważ 10 lat temu miałam podobną sytuację, ekhem w skrócie biegłam z krzykiem przez plażę, a było to nad Bałtykiem i sporo ludzi również było, a za mną biegł york, tak było, ale nie będę wchodziła w szczegóły bo to dość kompromitujący fakt w moim życiorysie, ba nawet mój tato ma to nagrane, aż zachciało mi się tego poszukać chociaż wątpię, że znajdę!
Zapomnijmy o tym.
Wstyd.
Ból.
Trauma.




Potem trochę pseudo posłuszeństwa, i naprawdę mogę się cieszyć, bo Syriusz coraz mniej ulega rozproszeniom w rozproszeniach ! :D
Co raz więcej komend do wykonania po za "płotem", i nawet ble smaczki są smaczne.
Do tego dołożyłam dzisiaj jak i wczoraj chodzenie bez smyczy i też jest fajnie, z przywołaniem gorzej ale jeżeli Syriusz idzie, biegnie czy cwałuje wystarczy "stop" i stoi więc widzę tutaj jakiś plus, i myślę, że jest dla nas jeszcze nadzieja :)






Ufff, w końcu mi się udało dodać ten filmik, po próbowałam ze 100 razy i już myślałam, że zabiję ten komputer, bloggera i You Toube.
Jestem dumna ogólnie z trzymania u Syriusza, bo myślę, że wypracowaliśmy to dosyć fajnie, powiedzmy, że dołączyłam i ciągle dodaje do tego hmm inne komendy ?
Myślę, że można to nazwać komendy połączone, bardzo kreatywnie ! :D

Zapraszam do obejrzenia filmiku !
Jak to powiedział jeden z moich gimbusów trzymadełko nie pies ! 







Króciutki post, ale był on głównie stworzony na potrzeby naszej superprodukcji ale nie byłabym sobą jakbym tego nie wstawiała, czyli znajdź 3 różnice !
(mam nadzieję, że osoba na zdjęciu mnie nie zabije, chociaż i tak Syriusz by mnie obronił !)







   Pozdrawiamy !
n&s
















13 komentarzy:

  1. Syriusz tak słodko wygląda z tymi "ogromnymi" przedmiotami w pysiu! A co do ostatnich obrazków - ja tam nie widzę różnic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale perfekcyjny filmik �� !
    Pozdrawiam /S

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale <3 My pracujemy teraz nad chodzeniem bez smyczy oraz trzymaniem przedmiotów w pyszczku :)
    A co do różnic to tylko tło się różni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahha świetne porównanie z Mona Lisą :D !
    Syriusz świetnie sobie radzi :)
    Pozdrawiamy
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Mona Lisa, a Dama z gronostajem ale obie Vinc'iego :)

      Usuń
    2. Oja, ale wtopa! Haha przepraszam, mój błąd :D

      Usuń
  5. Wow, niezłe postępy zrobiliście, podziwiamy !
    Pozdrawiamy !
    P&T

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam go trzymającego koziołek w pyszczku <3. Ostatnie zdjęcie wygląda mi trochę jak "przed i po" :D.

    Kajowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny duet tworzycie razem! :)
    Mam pytanie - co to za szeleczki? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post na blogu! <3 Mój blog jest beznadziejny,ale dopiero zaczęłam :c Nawet nie wiem jak to wszystko upiększyć czyli tło itd.. :) Przyznam post jest mega i filmik też :) Pozdrawiam:) Julia.G.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że do Was trafiłam - strasznie fajnie pracujecie i walczycie ze stereotypem yorka! No super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję postępów! :) Oby tak dalej ;) Super filmik :3
    Pozdrawiam i zapraszam: dwaczarnepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń